Vårda din kundrelation

Förtroende skapar lojalitet.

Sälja | ARTIKEL | MARS 2011

Förtroende skapar lojalitet

Förtroende skapar lojalitet

Det finns lika många sätt att sälja som det finns säljare. Men hur man än ser på säljsituationen och vilken metod man än använder, så är en god relation till kunden alltid central. Att vårda sin kundrelation leder till det långsiktigt samarbete du eftersträvar.

Vill du läsa fler inspirerande artiklar hos Motivation.se?

Få obegränsad tillgång till hela vår kunskapsbank genom att signa upp för en gratis månad som medlem.

  Prova fritt i 1 månad 

Därefter är priset 99 kr per månad utan bindningstid.


Läs mer om våra medlemskap här.

Denna artikel:

  • Betygsätt

Följ ämne:

  • Sälja

Dela:

Vill du bli en framgångsrik ledare?

  • Fri tillgång till hela vår kunskapsbank
  • Kostnadseffektivt
  • Tillgång när du vill, var du vill