Engagemangspodden: Kundnöjdhet som drivkraft för engagemang

LJUDKLIPP | JULI 2019

I detta avsnitt har vi träffat supertalangen Martina Klingvall Holmström, grundare och vd för Telness. Hennes ambition är att utmana den dåliga uppfattningen inom telekombranschen genom att prioritera kundnöjdheten och vända upplevelsen till något positivt för kunden. Hur kan kundupplevelsen bli ett bränsle in i teamets engagemang och välmående? Hör Martina berätta om utmaningarna och möjligheterna med att vara en start-up som utmanar en traditionell bransch och hur värderingsstyrt arbete och en konkret strategi för företagskulturen har varit två framgångsfaktorer för Telness. Programledare: Beata Wickbom. Avsnittet producerades av 15kstudios.com

Inlägget Kundnöjdhet som drivkraft för engagemang dök först upp på HejEngagemang.

Taggar:

Engagemangspodden

Engagemangspodden

Följ skribent:

  • Följ skribent

Denna artikel:

  • Betygsätt

Följ ämne:

Dela:

Vill du bli en framgångsrik ledare?

  • Fri tillgång till hela vår kunskapsbank
  • Kostnadseffektivt
  • Tillgång när du vill, var du vill