Varumärke, lojalitet och starka känslor

Gästskribent Stefan Thorberg, Inspiration Company, om hur vår strävan efter gemenskap skapar starka produkter.

Motivera | ARTIKEL | JAN 2014

Varumärke

Varumärke

Tänk på ditt favoritvarumärke. Kommer du ihåg varför du valde just detta? Var det för att alla dina vänner använde samma eller fick du ett extra trevligt bemötande när du köpte din produkt? Vilka känslor väcker varumärket hos dig? Skulle du köpa samma tjänst eller produkt från samma leverantör igen och även rekommendera vidare till dina vänner? Vad skulle göra att du faktiskt övergav varumärket?

Vill du läsa fler inspirerande artiklar hos Motivation.se?

Få obegränsad tillgång till hela vår kunskapsbank genom att signa upp för en gratis månad som medlem.

  Prova fritt i 1 månad 

Därefter är priset 99 kr per månad utan bindningstid.


Läs mer om våra medlemskap här.

Gästskribent

Följ skribent:

  • Följ skribent

Denna artikel:

  • Betygsätt

Följ ämne:

  • Motivera

Andra har också läst

Vill du bli en framgångsrik ledare?

  • Fri tillgång till hela vår kunskapsbank
  • Kostnadseffektivt
  • Tillgång när du vill, var du vill