“People don’t buy what you do, but why you do it”

Ledarskap | Innovation | Motivera | VIDEO | OKT 2011

Varför är just Apple så innovativa – de har tillgång till samma talanger, media och teknik som många andra stora företag i branschen? Varför följde människor Martin Luther King? Varför lyckades just Bröderna Wright flyga, när många andra arbetade med att lösa samma problem utan att komma någonstans? Många företag vet vad de gör och hur de gör det. Men för att inspirera måste man också veta varför man gör det. Lyssna på Simon Sineks förklaring kring varför vi tar beslut med vår magkänsla.

Vill du läsa fler inspirerande artiklar hos Motivation.se?

Få obegränsad tillgång till hela vår kunskapsbank genom att signa upp för en gratis månad som medlem.

  Prova fritt i 1 månad 

Därefter är priset 99 kr per månad utan bindningstid.


Läs mer om våra medlemskap här.

Denna artikel:

  • Betygsätt

Följ ämne:

  • Ledarskap
  • Innovation
  • Motivera

Vill du bli en framgångsrik ledare?

  • Fri tillgång till hela vår kunskapsbank
  • Kostnadseffektivt
  • Tillgång när du vill, var du vill