Nytt annonstänk för surfplattan

Ny undersökning kartlägger användarens syn på annonsering i surfplattorna.

Kommunicera | Sälja | ANNONS | ARTIKEL | MARS 2011

Surfplatta

Surfplatta

KTH-studenterna Tora Jansson och Anna Kvernplassen har undersökt hur surf- och läsplattornas framtid ser ut i Sverige, och har tittat närmare på två avgörande faktorer. Dels vilka intäktsmöjligheter som finns, dels hur läsarna vill att annonser ska se ut.

Vill du läsa fler inspirerande artiklar hos Motivation.se?

Få obegränsad tillgång till hela vår kunskapsbank genom att signa upp för en gratis månad som medlem.

  Prova fritt i 1 månad 

Därefter är priset 99 kr per månad utan bindningstid.


Läs mer om våra medlemskap här.

Denna artikel:

  • Betygsätt

Följ ämne:

  • Kommunicera
  • Sälja
  • ANNONS

Vill du bli en framgångsrik ledare?

  • Fri tillgång till hela vår kunskapsbank
  • Kostnadseffektivt
  • Tillgång när du vill, var du vill